11 juli 2012

Goosebump Tilda

Dit keer heb ik een kaartje met een stempel uit de allernieuwste "Turning the leaves" collectie van Magnolia gemaakt. Deze schattige stempel heet Goosebump Tilda.


Ik heb voor deze kaart crème Cardstock gebruikt. Het prachtige papier is van Pion Design "Vintage Summer".


Natuurlijk ontbreken de schattige Doohickey's van Magnolia niet. Dit keer heb ik de "So wrapped Lovely", "Tilda Ticket" en "Vintage Mistletoe" gebruikt.


Tilda heb ik ingekleurd met de volgende kleuren Distress Inkt: Tattered Rose, Vintage Photo, Aged Mahogany, Tea Dye, Brushed Corduroy, Walnut Stain, Pumice Stone, Wheatered Wood, Antique Linen en Black Soot.

Ik wil je alvast bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Ik vind het ontzettend leuk als je een berichtje voor me achterlaat.

Veel liefs,
Carla
Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:
Simply Magnolia - Tilda with an Animal

6 opmerkingen:

  1. Wowww, wat een schitterende kaart zeg, schitterende details, lief afdrukje, prachtige kleuren, super !!!!

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer super uit zeg, heel mooi!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig mooie kaart heb jij gemaakt,Carla!
    Mooie kleurkeuze ook! Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie kaart Carla, heel mooi ingekleurd en je hebt echt knap papier gebruikt!

    Fijn dat je met deze mooie creatie meedoet met Simply Magnolia!

    Groetjes en fijn weekend,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig kaartje Carla, ikvind die pastelkleuren atijd prachtig. Leuk dat je meedoet bij Simply Magnolia.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen